فن های ebm را بهتر بشناسید

دوشنبه 17 شهريور 1399
10:55
اخبار جامع

به جهان خوش آمدید

تهویه و فناوری درایو!

ebm-papst Group پیشروترین تولید کننده فن و موتور در جهان است.فن ebm ما به عنوان یک شرکت فناوری از زمان تاسیس در سال 1963 به طور مداوم استانداردهای صنعت جهانی را تعیین می کنیم.


ebm-papst با بیش از 20،000 محصول در محدوده خود ، بهترین راه حل هوشمند و کارآمد را برای تقریباً هر کار فن آوری تهویه یا درایو ارائه می دهد. و اگر محدوده ما آن چیزی را که شما به دنبال آن هستید نداشته باشد ، 650 مهندس و تکنسین ما با کمال میل با شما همکاری می کنند تا راه حل جدیدی را توسعه دهند.


طرفداران و درایوهای یک تولید کننده برتر - محصولات ما


پنکه های محوری

فن های محوری ebm-papst با عمق نصب کم ، سطح سر و صدای کم و بازده فوق العاده تحت تأثیر قرار می گیرند. آنها به ویژه برای جریان مبدل حرارتی مناسب هستند.

اطلاعات بیشتر



فن های گریز از مرکز

پنکه های سانتریفیوژ از ebm-papst در هر دو نسخه AC و GreenTech EC در دسترس هستند. به لطف وسایل الکترونیکی یکپارچه ، هر عملکرد کنترل ، نظارت و نگهداری می تواند اجرا شود - چه برای خانه هوشمند و چه برای صنعت 4.0.

اطلاعات بیشتر



دمنده ها

ebm-papst اولین دمنده گاز دنیا را برای فناوری گرمایشی تولید کرد. تا به امروز ما تنها شرکتی هستیم که همراه با مشتریان خود دمنده ، ونتوریس ، شیرآلات و کنترل کننده های احتراق را تولید می کنیم و همه چیز را به صورت یک بسته کامل تهیه می کنیم.

اطلاعات بیشتر



فن های Tubeaxial

برای دهه ها ، طرفداران ebm-papst معیار خنک کننده الکترونیک بوده اند. آنها توابع اضافی متعددی را با الکترونیکی که قبلاً نصب شده اند فراهم می کنند و می توانند با منطق دستگاه مربوطه به طور هوشمند شبکه شوند.


اطلاعات بیشتر



سیستم های درایو

هر کسی که به دنبال یک درایو ویژه برای یک برنامه خاص است ، معمولاً باید طراحی مناسب برای هر یک از این قطعات را طراحی کند و یک تامین کننده مناسب پیدا کند. مشتریان ebm-papst چنین نگرانی ندارند - به لطف طیف منحصر به فرد ماژولار محصولات سیستم درایو.


اطلاعات بیشتر



دمنده های مماس

خنک سازی ژاکت اجاق گاز ، بخاری های ذخیره سازی ، اجاق های چوبی ، کنوکتورهای کف ، درب های هوا ، تهویه هوا و بخاری ها - همه این برنامه ها به یک سیستم تهویه با طراحی کم عمق و دبی زیاد هوا نیاز دارند. راه حل ایده آل: دمنده های مماس از ebm-papst.


اطلاعات بیشتر



پمپ ها

ebm-papst پمپ های بسیار تخصصی برای تهویه مطبوع ، تلگرافهای نوشیدنی ، خشک کن و کاربردهای صنعتی مانند پمپ های غوطه وری برای انتقال محیط با گرانروی کم ، از جمله آب ، میعانات یا مواد معدنی ، یا برای خنک کننده های در گردش در نوشابه ها تولید می کند.

اطلاعات بیشتر



شیرآلات

دریچه های گاز ebm-papst مخلوط هوا و گاز بسیار دقیق را ارائه می دهند. آنها به طور ایده آل برای واحدهای متراکم با سیستم های کنترل ترکیبی پنوماتیک مناسب هستند.


اطلاعات بیشتر



الکترونیک

عملکرد کنترلی ارائه شده توسط الکترونیک ، هماهنگی کامل فن آوری درایو و آیرودینامیک را که برای اجرای راه حل های پیچیده اتوماسیون مورد نیاز است ، تضمین می کند. ebm-papst نه تنها سخت افزار این ، بلکه نرم افزار کنترل هوشمند را نیز فراهم می کند.


اطلاعات بیشتر



پنکه های محوری

فن های محوری ebm-papst با عمق نصب کم ، سطح سر و صدای کم و بازده فوق العاده تحت تأثیر قرار می گیرند. آنها به ویژه برای جریان مبدل حرارتی مناسب هستند.

http://site-2897230-6584-8003.mystrikingly.com/


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]