هر آنچه که باید درباره مواد فرش بدانید

شنبه 27 شهريور 1400
16:01
اخبار جامع

12 مارس 2018


فرش طرح دار در اتاق نشیمن

فرش نوعی کفپوش است که از الیاف بافته شده ساخته می شود قیمت موکت و در انواع سبک ها ، الگوها و رنگ ها وجود دارد. فرش به دلیل داشتن سطح بالشتک ، صدا را جذب می کند ، گرمای بیشتری می بخشد و سطحی بدون لغزش را به شما ارائه می دهد. فرش نه تنها یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات کفپوش است ، بلکه اکثر آنها با استاتیک ، لکه و مقاوم در برابر خاک درمان می شوند و تمیز کردن و نگهداری آنها بسیار آسان می شود.


فرش خاکستری طرح دار در اتاق نشیمن

فرش به هر حال از چه چیزی ساخته شده است؟

فرش از الیاف نایلون ، پلی استر ، الفین یا پشم بافته شده است. برای اطمینان از یک فرش با دوام و با کیفیت ، تعداد پیچ ​​و تاب بیشتر الیاف و حجم تراکم بیشتر تارها را در نظر بگیرید.


هر یک از این الیاف مزایای فردی را ارائه می دهند.

انتخاب فیبر بستگی به آنچه می خواهید در فضای خود به دست آورید.

انواع مختلف الیاف فرش چیست؟

چهار نوع الیاف فرش وجود دارد. نایلون ، پلی استر ، الفین و پشم. برای انتخاب الیاف فرش مناسب ، باید عملکرد هر اتاق و نحوه زندگی در آن را در نظر بگیرید.


نایلون با دوام ترین و مقاوم ترین لکه فرش است و برای خانه هایی که حیوانات خانگی و کودکان دارند ایده آل است. نایلون برای مناطق پر تردد ، مانند راهروها و پله ها مناسب است.

پلی استر ظاهر و ظاهر لوکس را ارائه می دهد و برای اتاقهایی که حجم عادی رفت و آمد دارند ایده آل است.

الفین دارای مقاومت عالی در برابر لکه و رطوبت است و برای مصارف تجاری توصیه می شود.

پشم به خوبی ساخته شده است ، دارای ویژگی های خرید موکت طبیعی مقاومت در برابر خاک است و برای مدت زمان طولانی عالی به نظر می رسد. اگر ظاهر مهم است ، توجه داشته باشید که پشم به دلیل زیبایی اش مورد پسند است!

فرش بژ با نیمکت سبز

مزایای فرش چیست؟

فرش نرمی و زیبایی شگفت انگیزی به اتاق می بخشد.

طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها برای انتخاب وجود دارد.

فرش از الیاف متنوعی ساخته شده است که هر کدام ویژگی های متفاوتی را برای فضای شما ارائه می دهند.

فرش رنگ روشن در اتاق خواب اصلی


اگر فرش را در نظر دارید ، مارک های زیبای فرش ما را مرور کنید ، یا اگر فرش های شما نیاز به نظافت دارند ، بهترین نکات مراقبت از فرش ما را بیاموزید.


تصویر فرم وبلاگ

رویاهای کفپوش خود را تجسم کنید

آیا می خواهید پیش نمایشی از ظاهر طبقات جدید در خانه خود داشته باشید؟ از تجسم کننده اتاق ما ، My Floor Style استفاده کنید. عکسی از اتاق خود بارگذاری کنید ، ترجیحات سبک خود را انتخاب کنید و به صورت مجازی به هر یک از سبک های مختلف کفپوش نگاه کنید. با سبک طبقه من ، وجود ندارد


https://gamantj.com/moquette-type/


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]