چمن مصنوعی پورتلند اورگان

شنبه 27 شهريور 1400
16:11
اخبار جامع

عزیزم خیلی راه رو طی کردی "

چمن مصنوعی قبلاً برای مینی گلف ، زمین های ورزشی خرید چمن مصنوعی و خانه های بازنشستگی سورئال اختصاص داشت. در حال حاضر این مورد توسط صاحبان خانه از ساحل به ساحل در نظر گرفته شده است. مردم به دنبال چشم اندازهایی هستند که از نظر نگهداری کم هستند و آب زیادی مصرف نمی کنند. و با اهمیت یافتن این الزامات ، کیفیت "چمن تقلبی" به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

حتی در اینجا در پورتلند ، جایی که باران زیاد است و "اصالت" ارزش دارد ، تقاضا برای چمن های مصنوعی به سرعت در حال افزایش است.

قبل از اینکه JB Sod را خراب کرده و مصنوعی شوید ، مواردی وجود دارد که باید بدانید و در نظر بگیرید.

در اینجا 10 مورد وجود دارد که ممکن است شما را مجبور کند دوبار در مورد چمن مصنوعی فکر کنید:
قیمت من قصد ندارم این محل را دفن کنم ... سرمایه گذاری قابل توجهی در این زمینه انجام شده است. یک چمن مصنوعی که به درستی نصب شده است بیشتر شبیه حیاط آسفالت شماست تا چمن سنتی شما. انتظار می رود 20 تا 30 دلار برای فوت فوت بپردازید. بله ، چمنزار 1000 فوت مربعی بیش از 20 هزار دلار قیمت خواهد داشت. توجه داشته باشید که این فرض می کند چمن شما به درستی نصب شده است. اکثر نیست.

تعمیر و نگهداری کم ، نه تعمیر و نگهداری. بله ، چمن زنی مورد نیاز شما از 40 در سال به 0 خواهد رسید. با این حال ، اگر درختان در مجاورت خود دارید ، باید از برگ و بقایای آن پاک شود. چمن مصنوعی و حتی اگر این کار را نکنید ، چمن های تقلبی می خواهند گاهی اوقات چوب بزنند تا بهترین ظاهر خود را داشته باشند. هیچ برنامه ای برای آن وجود ندارد ، اما ما با هر نصب یک چنگک مخصوص ارائه می دهیم. یکی بگیر اینجا

پر کردن شما را می ترساند. یکی از آخرین مراحل هنگام نصب چمن مصنوعی ، استفاده از "پر کردن" است. این محصول به داخل چمن فیلتر می شود و وزن آن را کاهش می دهد و باعث می شود ظاهر بهتر و نرم تر روی پای شما ایجاد شود. اما شما در غار زندگی نمی کنید ، بنابراین در مورد خطرات پر شدن شنیده اید. خبر خوب این است که پر کننده "لاستیک خرده ریز" که باعث ایجاد مشکل شده است دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد. ما از یک محصول ماسه ای با روکش سرامیک استفاده می کنیم که کاملاً ایمن است.

پنجره هایی رو به جنوب دارید که در تابستان آفتاب کامل می گیرند. این یکی سخت است. ممکن است خورشید از پنجره ها بازتاب کرده و مقداری چمن را آب کند! این وضعیت به قدری رایج است که تحت ضمانت های سازنده چمن قرار نمی گیرد. این نیز به اندازه کافی رایج است که ما معمولاً می توانیم راهی را در اطراف آن طراحی کنیم.

درزها قسمت سختی هستند. اگر بیش از یک رول چمن برای چمن کاری شما مورد نیاز است ، محلی برای ملاقات رول ها وجود خواهد داشت. (درست مانند فرش در یک اتاق بزرگ.) تطبیق این دو و صاف کردن آنها سخت ترین قسمت نصب چمن مصنوعی است. این بدان معناست که شما احتمالاً نباید DIY کنید یا اولین پروژه چمن مصنوعی باشید که محوطه سازی شما تا به حال انجام داده است. اگر می خواهید چمن خود را نصب کنید ، این نوار مورد نظر شما است (و سپس دسته ای از فیلم های YouTube را تماشا کنید).

شبیه چمن قدیمی شما نیست. بهتر به نظر می رسد. و در حالی که یک چمن سنتی هیچ وقت بهتر از مدت کوتاهی پس از نصب به نظر نمی رسد ، چمن مصنوعی شما در 5 سال به همان اندازه عالی به نظر می رسد.

بچه ها آن را دوست دارند. پخش این مطالب حتی در زمستان التماس می شود. بنابراین اگر نمی خواهید بچه ها در حیاط شما بدوند ، به جای آن مقداری گرد و غبار پوست شکسته را نصب کنید. اما اگر می خواهید به چوب آینده خود اجازه دهید در طول سال فوتبال بازی کند ، چمن مصنوعی چیزی است که شما نیاز دارید.

زه کشی. شما نمی خواهید آب روزها زیر چمنزار شما بنشیند. در نهایت باعث ایجاد مشکلاتی در پایه ای که روی آن نصب شده است می شود. بنابراین ، بسته به درجه حیاط شما و میزان تخلیه خاک شما ممکن است نیاز به نصب زهکشی در زیر داشته باشیم. یک تخلیه ساده فرانسوی با لوله راه راه که به یک چاه خشک منتهی می شود ، باید این کار را انجام دهد.

این رنگ برای همیشه دوام نخواهد آورد (اما چه خواهد شد؟) مقاومت در برابر سبز عمیق چمنزار سخت است. اما در نهایت آن رنگ شروع به محو شدن می کند. چمن Ross NW Watergardens نصب شده دارای 10 سال ضمانت رنگ است. پس رنگ چقدر دوام می آورد؟ 20 سال دیگر از من بپرسید.

حسادت برای محله بد است. چمن بی عیب و نقص شما (که نیازی به چیدن ، آبیاری ، کود دهی ، هوادهی ، آبشویی و غیره ندارد) مطمئناً توجه همسایگان شما را به خود جلب می کند. آیا آنها می توانند کنترل کنند که حیاط شما چقدر بهتر است؟

پاداش: نگرانی های قانونی در مورد پایان عمر در مورد چمن مصنوعی وجود دارد. این صنعت ادعا می کند که می توان آنها را بازیافت کرد ، اما در حقیقت آنها نمی توانند باشند یا نیستند. اکثریت قریب به اتفاق چمن مصنوعی به محل دفن زباله ختم می شود.

اکنون که حقیقت را در مورد چمن های مصنوعی می دانید ، می توانید انتخاب آموخته ای داشته باشید: چمن سنتی یا مصنوعی؟ (شاید حتی بدون چمنزار.)

حالا چی؟ برای شروع با طراح چشم انداز پورتلند تماس بگیرید! یا این منابع بزرگ اطلاعات چمن مصنوعی را بررسی کنید:

صفحه آمازون چمن مصنوعی ما

وبلاگ سبز آبشار

شورای چمن مصنوعی

گالری عکس Forever Lawn

چقدر می توانید در مصرف آب صرفه جویی کنید؟

نصب چمن مصنوعی پورتلند
افشاگری: rossnwwatergardens.com یک شرکت کننده در برنامه Amazon Services LLC Associates Program است ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که به منظور فراهم آوردن وسیله ای برای سایت ها برای دریافت هزینه تبلیغات با تبلیغات و پیوند دادن به amazon.com طراحی شده است.

وقتی روی پیوندهای ما کلیک کنید و خرید کنید ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. با این حال ، این روی ما تأثیر نمی گذارد


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]