مبدل حرارتی چیست

شنبه 15 شهريور 1399
14:15
اخبار جامع

راه اندازی و نصب

1. نحوه نصب مبدل حرارتی آلفالاوال

روش صحیح نصب مبدل حرارتی بسته به نوع دقیق واحد و محیط کار متفاوت است. برای دستورالعمل نصب ، به یکی از راهنماهای نصب و راه اندازی ما مراجعه کنید


مبدلهای حرارتی پوسته و لوله - IOM

مبدلهای حرارتی صفحه ای پخته شده - IOM

2. نحوه افزایش طول عمر مبدلهای حرارتی

مبدلهای حرارتی از مواد مقاوم تولید می شوند ، مبدل حرارتی فاقد قطعات متحرک هستند و در فشارها و دماهای مختلف کار می کنند ، بنابراین اگر از مبدل حرارتی به روش صحیح استفاده شود ، دلیلی ندارد که نتواند برای مدت طولانی کار کند. خیلی سال. برای کمک به افزایش طول عمر یک مبدل حرارتی ، اقدامات مختلفی باید انجام شود.


اطمینان حاصل کنید که داده های طراحی دقیق هستند - اگر داده ها را برای انتخاب مبدل حرارتی به مهندسان ما ارسال می کنید ، بهتر است مطمئن شوید که دقیق ترین حد ممکن است. با این کار نه تنها از نظر حرارتی مبدل حرارتی شما اطمینان حاصل می شود بلکه می تواند برای مدت طولانی کار کند. اگر سرعت جریان بیش از حد باشد ، فرسایش می تواند یک مشکل باشد ، اگر فشار بیش از حد زیاد باشد ، نشتی رخ می دهد و اگر مواد شیمیایی غیرمعمولی در مایعات وجود دارد (مانند اسیدهای موجود در آب خنک کننده) ، لطفاً برای بررسی سازگاری با ما تماس بگیرید . اگر مواد استاندارد ما مناسب نباشند ، معمولاً می توانیم جایگزینی را ارائه دهیم.


نصب و راه اندازی - هنگام نصب مبدل حرارتی ، اطمینان حاصل کنید که از اتصالات صحیح و کار لوله استفاده شده است. اگر مطمئن نیستید ، لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر راهنمای نصب و راه اندازی Thermex را بررسی کنید. برای مبدل های حرارتی در کاربردهایی که از آب دریای آلوده ، کم عمق یا شور به عنوان ماده خنک کننده استفاده می کنند و دارای لوله های آلیاژ مس هستند ، توصیه می شود ابتدا مبدل حرارتی را در آب تمیز دریا انجام دهید ، این یک لایه محافظ بر روی مواد لوله ایجاد می کند که به محافظت در برابر خوردگی کمک می کند. اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع را می توان در www.copper.org یافت. در صورت امکان ، از فیلترها باید در جاهایی که مایعات حاوی ذرات جامد هستند نیز استفاده شود تا از فرسایش لوله جلوگیری کند.


تعمیر و نگهداری و سرویس دهی منظم - همه مبدل های حرارتی پوسته و لوله Thermex به گونه ای طراحی شده اند که امکان تعمیر و نگهداری آسان را دارند. درپوشهای انتهایی را می توان جدا کرد و اجازه می دهد دسته لوله داخلی برای تمیز کردن برداشته شود. کیت های مهر و موم جدید نیز می توانند از سهام تهیه شده و برای خرید در فروشگاه اینترنتی ما موجود است. برای کسب اطلاعات و راهنمایی در مورد سرویس مبدلهای حرارتی خود ، لطفاً به کتابچه راهنمای نصب و راه اندازی Thermex مراجعه کنید.


3- چه عواملی باعث خرابی یک مبدل حرارتی می شود؟

دلایل زیادی برای خرابی مبدل حرارتی وجود دارد ، برخی از مثالها برای پوسته و لوله عبارتند از:


علائم احتمالی علت احتمالی پیشگیری از راه حل

خرابی O حلقه مخلوط روغن و آب

به طور معمول کیت مهر و موم تمام مواردی است که برای حل مشکل مورد نیاز است ، اما درجه حرارت باید بررسی شود تا از مناسب بودن مهر و موم های خریداری شده اطمینان حاصل شود.

قبل از خرید کولر روغن ، مطمئن شوید که ترمکس از فشارها و دماهای مورد استفاده آگاه است.

لوله اسپلیت

فرسایش در سطح صفحه لوله سرعت آب خیلی زیاد است میزان جریان آب را بررسی کنید و به ترمکس توصیه کنید. در برخی موارد ممکن است درجه بالاتری از مواد مانند 70/30 CuNi یا تیتانیوم مورد نیاز باشد. هنگام استفاده از آب دریا ، اطمینان حاصل کنید که سرعت جریان از توان مبدل حرارتی فراتر نرود. برای مشاوره با ما تماس بگیرید

تقسیم سربرگ / درپوش انتهایی آب منجمد در داخل مبدل حرارتی / کولر روغن گسترش می یابد. کیت هدر جدید و کیت مهر و موم مورد نیاز است. در صورت عدم استفاده از کولر ، سیستم آب را در زمستان تخلیه کنید.

ظرفیت حرارتی ناکافی یا کاهش عملکرد


شرایط کار با شرایط طراحی مطابقت ندارد شرایط طراحی و شرایط کار را با مهندسان Thermex مرور کنید ، ممکن است یک پشته یا پمپ لوله جدید لازم باشد. اطمینان حاصل کنید که داده های عملیاتی ارائه شده به ترمکس تا حد ممکن دقیق هستند.

رسوبات ، کثیفی یا انسداد دیگر در داخل مبدل حرارتی برای بررسی لوله ها ، هدرها را بردارید ، با یک مایع یا پاک کننده لوله مناسب تمیز کنید. برای جلوگیری از انسداد لوله ها یا افزایش سرعت جریان آب خنک کننده ، از سیستم فیلتراسیون استفاده کنید.

لوله های دوشاخه بیش از حد زیاد به لوله های جدید نیاز است. از اقداماتی که باعث مسدود شدن لوله ها یا کاهش تعداد آنها در عمل می شود خودداری کنید.



اصطلاحات و اصطلاحات مبدلهای حرارتی

در زیر برخی از اختصارات و اصطلاحاتی است که اغلب در صنعت مبدلهای حرارتی استفاده می شود.


دیفرانسیل دمای شدید ETD

کولر گازی اگزوز EGC

کولر گازی روغن دریایی MGO

مبدل حرارتی مخزن سربرگ HTHE

کولر هوایی شارژ CAC

کولر روغن خنک کننده هوا ACOC

مبدل حرارتی صفحه ای PHE / PHEX

جریان / اتصالات Shell Side - Shell Side به جریان مایعی مانند روغن روی سطح خارجی پشته لوله اشاره دارد.

جریان / اتصال لوله جانبی - لوله لوله اشاره به جریان مایع از طریق لوله های پشته لوله ، معمولاً خنک کننده از دست دادن فشار / افت سطح فشار برگشتی تولید شده است


http://site-2897230-7802-8027.mystrikingly.com/


[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]