خرید شیر برقی

يکشنبه 22 فروردين 1400
14:56
اخبار جامع

وقتی فشارهای زیاد و دهانه های بزرگ روبرو می شوند ، شیر برقی پس نیروهای زیادی لازم است. برای تولید این نیروها ، ممکن است یک طراحی شیر برقی با خلبان داخلی انجام شود. [1] در چنین طرحی ، از فشار خط برای تولید نیروهای سوپاپ بالا استفاده می شود. یک شیر برقی کوچک نحوه استفاده از فشار خط را کنترل می کند. شیرآلات خلبان داخلی در ماشین های ظرفشویی و سیستم های آبیاری که مایع آب است استفاده می شود ، فشار ممکن است 80 psi (550 کیلو پاسکال) و قطر روزنه 3⁄4 اینچ (19 میلی متر) باشد.


در بعضی از شیرهای برقی شیر برقی مستقیماً روی خرید شیر برقی شیر اصلی عمل می کند. برخی دیگر از یک شیر برقی کوچک و کامل ، که به عنوان خلبان شناخته می شود ، برای تحریک شیر بزرگتر استفاده می کنند. در حالی که نوع دوم در واقع یک شیر برقی است که با یک شیر محرک پنوماتیک ترکیب می شود ، آنها به عنوان یک واحد واحد که به آن شیر برقی گفته می شود ، فروخته و بسته بندی می شوند. شیرهای خلبان برای کنترل به انرژی بسیار کمتری نیاز دارند ، اما به طور محسوسی سرعت آنها کمتر است. سلونوئیدهای خلبان معمولاً برای باز و باز ماندن در همه زمان ها به برق کامل احتیاج دارند ، جایی که شیر برقی مستقیم ممکن است فقط برای مدت کوتاهی برای باز کردن آن به برق کامل و فقط برای نگه داشتن آن به برق کم احتیاج داشته باشد.


یک شیر برقی مستقیم عمل معمولاً در 5 تا 10 میلی ثانیه کار می کند. زمان کارکرد یک شیر خلبان به اندازه آن بستگی دارد. مقادیر معمول 15 تا 150 میلی ثانیه است. [2]


مصرف برق و نیاز مورد نیاز شیر برقی با کاربرد متفاوت است ، قیمت شیر برقی که اساساً توسط فشار سیال و قطر خط تعیین می شود. به عنوان مثال ، یک شیر آب پاش 3/4 "150 psi ، در نظر گرفته شده برای سیستم های مسکونی 24 ولت (50 - 60 هرتز) ، دارای هجوم لحظه ای 7.2 ولت و نیاز به قدرت نگهداری 4.6 ولت است. [4] در مقایسه ، دریچه 1/2 "10000 psi صنعتی ، در نظر گرفته شده برای سیستم های 12 ، 24 یا 120 VAC در سیالات فشار آور و برنامه های برودتی ، دارای هجوم 300 ولت و قدرت نگهداری 22 ولت است. [5] هیچ یک از شیرها حداقل فشار لازم برای بسته ماندن در حالت بدون برق را ذکر نمی کنند.


[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]