هواکش زیلابگ

سه شنبه 18 شهريور 1399
14:41
اخبار جامع

هواکش رادیال زیلابگ

هواکش رادیال یا فن رادیال که به اسم فن شعاعی یا پروانه فن زیلابگ چرخی نیز شناخته می شود، نوعی از فن های سانتریفیوژ است که پره های رادیال شکل دارد. فن رادیال به علت پیکر بندی مقاوم و ساختار با استحکامی که دارد در مصارف صنعتی که هدف انتقال گاز یا سایر مواد است استفاده می شود. طراحی پره های هواکش رادیال به گونه ای است که فشار استاتیکی نسبتا بالایی تولید می کند و در کاربرد هایی که فشار بالا و دبی هوای نسبتا پایین مد نظر است گزینه کارآمد و مناسبی می باشد.

هواکش گلخانه و مرغداری زیلابگ

دمای داخل گلخانه و مرغداری ها از اصلی ترین فاکتور ها جهت رشد قیمت فن زیلابگ و نمو گیاهان و مرغ ها است و به همین دلیل در برخی ایام فصل پاییز و بهار و کل روز های فصل تابستان این اماکن به تهویه مناسب جهت کاهش دما احتیاج دارند. عملیات تهویه و خنک کاری در این سیستم ها توسط هواکش مخصوص گلخانه و مرغداری و پد سلولزی گلخانه تامین می شود.

در انتخاب هواکش گلخانه و مرغداری باید مبنایی را در نظر گرفت که فن توانایی خارج کردن تمام هوای محیط را داشته باشد و بتواند دمای محیط را به میزان نرمال کاهش دهد. به طور کلی هدف از استفاده فن گلخانه و مرغداری جهت تهویه و تبادل مابین هوای خارج با داخل محیط، جایگزین کردن هوای بیرن و تامین دی اکسید کربن برای رشد گیاهان، کاهش دما در فصول گرم، تعادل رطوبت و در نتیجه کمک به رشد حد اکثری گیاهان می باشد.


http://site-2897230-1-1903.mystrikingly.com/


[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]