تجهیزات آشپزخانه صنعتی

شنبه 30 اسفند 1399
12:16
اخبار جامع

جزئیات شهر Y-1-SS-N-13

این که آیا شما در حال تجهیزات آشپزخانه صنعتی، سوپ ، تمپورا یا حتی رشته فرنگی در حال جوشیدن هستید ، این مجموعه تک محفظه گاز طبیعی Town Y-1-SS-N-13 York یک افزودنی عالی به آشپزخانه شما است! طراحی محفظه عایق سرامیکی الیاف این مجموعه با یک محفظه ووک ماندارین 13 "با حلقه چدن ، با یک مشعل آتشفشان 16 نوک 75000 BTU ترکیب می شود تا گرمای شدید و دقیق را برای شما فراهم کند. این قدرت و دقت دقیقاً همان چیزی است که شما باید سریع انجام دهید غذاهای خوشمزه ای را در رستوران های آسیایی و مراکز مختلف دیگر تهیه کنید!


کارکرد دامنه به لطف شیر کنترل تجهیزات آشپزخانه های صنعتی "L handle" مشعل آسان تر نیست و این باعث می شود واحد با زانوی خود روشن و خاموش شود. شیر چرخشی 14 "Autoflo با چرخاندن آن به سمت اپراتور فعال شده و با فشار دادن آن به موازات صفحه عقب غیرفعال می شود ، و یک راه سریع برای پر کردن woks برای جوش یا شستشو بین دسته ها فراهم می کند. یک خط خنک کننده تمام طول از گرم شدن عرشه به ماندگاری واحد را حفظ کنید ، در حالی که یک سینک انتگرال 5 اینچی با سبد صافی آب اضافی را تخلیه می کند و از مسدود شدن تکه های غذا در خط تخلیه جلوگیری می کند.


این محدوده wok برای مقاومت در برابر استفاده مداوم در رستوران پر حجم شما ساخته شده است. این دارای یک عرشه فولادی با پوشش اپوکسی 3/16 "، شاسی فولادی با وزن سنگین ، پانل جلو از جنس استنلس استیل ، صفحه پشتی ، لبه های جانبی و پاها و همچنین اضلاع فولادی با روکش اپوکسی است. و برای تمیز کردن پایان روز یک نسیم ، حتی شامل یک سینی قطره ای گالوانیزه برای گرفتن هرگونه طغیان است. برای کار اتصال گاز طبیعی مورد نیاز است.


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]