دریچه وسیله یا جسمی طبیعی است

چهارشنبه 7 آبان 1399
22:53
اخبار جامع

دریچه وسیله یا جسمی طبیعی است مدل های شیرآلات کسری که با باز کردن ، بسته شدن یا انسداد نسبی مسیرهای مختلف عبور ، جریان سیال (گازها ، مایعات ، مواد جامد سیال یا دوغاب) را تنظیم ، هدایت یا کنترل می کند. شیرآلات از نظر فنی اتصالات هستند ، اما معمولاً به عنوان یک دسته جداگانه مورد بحث قرار می گیرند. در یک دریچه باز ، سیال در جهتی از فشار بالاتر به فشار کمتر جریان می یابد. این کلمه از والوا لاتین گرفته شده است ، قسمت متحرک درب ، به نوبه خود از volvere ، به چرخش ، رول.


دریچه ساده ترین و بسیار باستانی به راحتی یک فلپ لولای آزاد است که برای جلوگیری از جریان سیال (گاز یا مایع) به سمت پایین چرخانده می شود ، اما وقتی جریان در جهت مخالف حرکت می کند ، توسط خود جریان بالا می رود. به این دلیل که مانع جریان جریان در یک جهت می شود یا "چک" می شود ، این یک سوپاپ چک نامیده می شود. شیرهای کنترلی مدرن ممکن است فشار را تنظیم کرده یا در پایین دست جریان داشته و بر روی سیستم های اتوماسیون پیچیده کار کنند.


شیرآلات کاربردهای زیادی دارند ، از جمله کنترل آب برای


فروش شيرآلات کسري آبیاری ، مصارف صنعتی برای کنترل فرایندها ، مصارف مسکونی مانند روشن / خاموش و کنترل فشار برای ظرفشویی و لباسشویی و شیرهای منازل. حتی در قوطی های اسپری آئروسل یک دریچه کوچک تعبیه شده است. از شیرآلات در بخشهای نظامی و حمل و نقل نیز استفاده می شود. در کانالهای HVAC و سایر جریانهای هوای نزدیک به جو ، به جای دریچه ها میراگر نامیده می شود. اما در سیستم های هوای فشرده از شیرآلات استفاده می شود که متداول ترین نوع آن شیرهای توپی است.


https://digitaps.ir/product-category/%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%B3%D8%B1%DB%8C/


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]