سایت گلاس چیست و قیمت آن چقدر می باشد

سه شنبه 18 شهريور 1399
14:18
اخبار جامع

نمایش از طریق جریان نشانگر با شیشه


این نوع نشانگرهای جریان با یک لیوان یا دو لیوان در دو طرف مخالف عرضه می شوند. دو عینک سایت گلاس مخالف به اپراتور اجازه می دهد تا از طریق محیط پردازش ببیند. اگر تأسیسات از نور محیط کافی برخوردار نباشند ، ممکن است نوری در نقطه مقابل دید مشاهده شود که امکان مشاهده بهتر محیط جریان را فراهم می کند. هنگامی که با نشانگر دید کامل مقایسه می شود ، این نشانگر جریان می تواند طوری طراحی شود که در برابر فشار کامل ASME مقاومت کند.


مشاهده از طریق شاخص جریان Flapper

این نوع نشانگرهای جریان با یک فلپر لولایی مجهز شده اند که از طریق شیشه دید قابل مشاهده است. فلپر به سمت جهت جریان منحرف می شود. میزان انحراف نشانه ای از میزان جریان به اپراتور است. این شاخص ها برای نصب افقی و عمودی مناسب هستند. این نوع اندیکاتورها برای استفاده با مایعات و گازهای شفاف که با مشاهده مستقیم به سختی قابل تشخیص هستند و همچنین برای مایعات مات یا تاریک که مشاهده آنها دشوار است ، ایده آل هستند.


نمایش از طریق نشانگر جریان دوار

در این نوع نشانگرهای جریان مجهز به روتور یا پروانه ای است که به دلیل جریان مایع می چرخند. سرعت پروانه یا روتور نشانه ای از میزان جریان از طریق لوله را نشان می دهد. این شاخص های جریان برای موقعیت های نصب افقی و عمودی مناسب هستند.


نمایش از طریق نشانگر قطره

مدل های قطره ای برای کاربردهای جریان عمودی رو به پایین در فرآیندهای شامل جریان جاذبه ، جریان بسیار کم یا متناوب استفاده می شود. یک مزیت قوی یک مدل قطره ای هیچ مانعی برای جریان رو به پایین نیست. لوله های قطره ای برای سهولت مشاهده در ناحیه پنجره مرکزی قرار گرفته اند.

http://site-2897230-1085-5499.mystrikingly.com/


[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]