بسته بندی ساقه سوپاپ

پنجشنبه 1 آبان 1399
20:26
اخبار جامع

بسته بندی ساقه سوپاپ
برای یک مهر و موم قابل اعتماد بین ساقه و سرپوش ، ليست قيمت شيرآلات کسري به یک واشر نیاز است. این بسته بندی نامیده می شود و به عنوان مثال مجهز است. اجزای زیر:

Gland follower ، آستینی که بسته بندی را فشرده می کند ، توسط غده ای به اصطلاح در جعبه چاشنی قرار می گیرد.
غده ، نوعی بوش ، که بسته بندی فشرده شده را در جعبه پر کردن انجام می دهد.
جعبه پر کردن ، محفظه ای که بسته بندی در آن فشرده شده است.
بسته بندی ، موجود در چندین ماده ، مانند تفلون ، مواد الاستومری ، مواد الیافی و غیره.
صندلی عقب یک چیدمان صندلی در داخل کلاهک است. این یک مهر و موم بین ساقه و سرپوش فراهم می کند و مانع از ایجاد فشار سیستم در برابر بسته شدن سوپاپ می شود ، هنگامی که سوپاپ کاملاً باز است. صندلی های عقب اغلب در دریچه های دروازه ای و گلوب اعمال می شوند.
یک جنبه مهم از طول عمر شیر یک مجموعه آب بندی است. تقریباً همه شیرآلات ، مانند شیرهای استاندارد Ball ، Globe ، Gate ، Plug و Butterfly مونتاژ آب بندی خود را بر اساس نیروی برشی ، اصطکاک و پارگی دارند.

بنابراین بسته بندی شیر باید به درستی اتفاق بیفتد ، تا از صدمه به ساقه و از بین رفتن مایعات یا گاز جلوگیری کند. وقتی بسته بندی خیلی شل باشد ، شیر نشت می کند. اگر بسته بندی خیلی محکم باشد ، بر حرکت و آسیب احتمالی ساقه تأثیر می گذارد.

مجمع مهر و موم نوع

مونتاژ آب بندی معمولی
1. Gland Follover 2. Gland 3. جعبه پر کردن با بسته بندی 4. صندلی عقب

YouTube Video
نکته نگهداری: 1. نحوه نصب غده بسته بندی
YouTube Video
نکته نگهداری: 2. نحوه نصب غده بسته بندی
دریچه یوغ و مهره یوغ
بله

یوك بدنه یا سرپوش دریچه را با مكانیسم محرك اتصال می دهد. خريد اينترنتي شيرآلات کسري قسمت بالای یوغ دارای مهره یوغ ، مهره ساقه یا بوش یوك است و میل سوپاپ از آن عبور می كند. یوك معمولاً دارای روزنه هایی است تا به جعبه پركننده ، پیوندهای محرك و غیره دسترسی داشته باشد. از نظر ساختاری ، یوك باید از مقاومت كافی برخوردار باشد تا در برابر نیروها ، لحظه ها و گشتاور توسعه یافته توسط محرك مقاومت كند.

YOKE NUT

مهره یوغ یک مهره با نخ داخلی است و در بالای یوغی قرار می گیرد که ساقه از آن عبور می کند. به عنوان مثال در یک دریچه دروازه ، مهره یوک چرخانده شده و ساقه به سمت بالا یا پایین حرکت می کند. در مورد شیرهای Globe ، مهره ثابت شده و ساقه از طریق آن چرخانده می شود.


[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]