دمای مناسب یخچال چیست؟

چهارشنبه 30 مهر 1399
13:51
اخبار جامع

دمای مناسب یخچال چیست؟


اگر مطالعه کرده اید که نحوه نگهداری غذا چگونه کار می کند ، می دانید که هدف از یخچال کاهش سرعت رشد باکتری ها است. هدف از یک فریزر متوقف کردن کامل باکتریها توسط انجماد جامد است. اگر بتوانیم همه چیز را منجمد می کنیم ، اما بعضی از غذاها وقتی آنها را منجمد می کنید به طرز چشمگیری تغییر می کنند - کاهو ، توت فرنگی ، شیر و تخم مرغ فقط چند ماده غذایی هستند که به خوبی یخ نمی زنند. همچنین ذوب مایعات هر زمان که می خواهید چیزی بنوشید ناخوشایند خواهد بود.


بنابراین ، شما می خواهید یخچال شما سرد باشد ، اما آنقدر سرد نباشد که باعث مسدود شدن وسایل شود. دمای مطلوب بین 35 تا 38 درجه فارنهایت (1.7 تا 3.3 درجه سانتی گراد) است. هر چیز بالاتر و غذاها خیلی زود خراب می شوند (همچنین مشکلات مسمومیت غذایی را نشان می دهد ، همانطور که در چندین لینک زیر شرح داده شده است). هر چیزی پایین و یخبندان به یک مشکل تبدیل می شود.

عملکرد فن در یخچال چیست؟

پنکه یخچال چه کار می کند؟

پنکه یخچال چه کار می کند؟

© ISTOCKPHOTO.COM / جین گیل

بسیاری از یخچالهای قدیمی و اکثر یخچالهای کوچک (مانند یخچالهای کوچک و توپی) فن ندارند ، اما اکثر یخچالهای مدرن و بدون یخبندان دارای دو عدد هستند. یکی زیر یخچال است تا کمپرسور را خنک کند و هوا را از طریق سیم پیچ های خارجی وارد کند. دومی در داخل است و هوا را به دور سیم پیچ های داخل یخچال و فریزر منتقل می کند. این فن دوم به خنک سازی بیشتر و کمک به فرآیند یخ زدایی کمک می کند.


برای جزئیات کامل در مورد عملکرد داخلی یخچال ها به نحوه کار یخچال ها مراجعه کنید.


کولرها هوای گرم را قابل تحمل می کنند. تصاویر SHESTOCK / GETTY

اولین سیستم تهویه مطبوع مدرن در سال 1902 توسط مهندس برق جوان به نام ویلیس هاویلند کریر ساخته شد. برای حل مشکل رطوبت در شرکت چاپ و چاپ لیتوگرافی ساکت-ویلهلمز در بروکلین ، نیویورک طراحی شده است که ذخایر کاغذی در این گیاه گاهی رطوبت هوا را از تابستان گرم جذب می کند و به کارگیری روش های لایه لایه جوهر آن زمان دشوار است. کریر هوای داخل ساختمان را با دمیدن آن از طریق لوله های سرد شده تصفیه کرد. هوا هنگام عبور از میان لوله های سرد خنک می شود و از آنجا که هوای خنک نمی تواند به اندازه هوای گرم رطوبت را حمل کند ، این روند باعث کاهش رطوبت گیاه و تثبیت رطوبت کاغذ می شود. کاهش رطوبت همچنین مزیت کمتری در کاهش دما دارد - و یک فناوری جدید متولد شد.


کریر فهمید که چیزی با پتانسیل وسیع توسعه داده است و طولی نکشید که سیستم های تهویه مطبوع در سینما و فروشگاه ها شروع به ظهور کردند و ماه های گرم و گرم تابستان را بسیار راحت تر کردند [منبع: زمان].


تبلیغات


فرآیند تهویه مطبوع واقعی برای کاهش دمای هوای محیط در یک اتاق بر اساس یک اصل علمی بسیار ساده است. بقیه با استفاده از چند تکنیک مکانیکی هوشمندانه به دست می آید. در واقع ، یک کولر بسیار شبیه به دستگاه دیگری در خانه شما است - یخچال. تهویه مطبوع محفظه خارجی ندارد که یخچال برای عایق بندی جعبه سرد خود به آن اعتماد می کند. در عوض ، دیوارهای خانه شما هوای سرد و هوای گرم را حفظ می کنند.


بیایید به صفحه بعدی برویم و در آنجا متوجه خواهیم شد که هنگام استفاده از هوای گرم چه اتفاقی برای آن هوای گرم می افتد



http://weddesiger.b88.ir/post-172268.html



[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]