قیمت ساخت سردخانه

چهارشنبه 30 مهر 1399
11:38
اخبار جامع

این برای همه ما اتفاق می افتد - شما محصولات تازه خریداری در یحچال های سرد نگه داری می کنید و آنها را در یخچال می چسبانید تا چند هفته بعد به نظر برسد که لرزیده و پوسیده باشد.


برای جلوگیری از بیرون انداختن آن ، مهم است که بدانید میوه ها و سبزیجات را در کجا نگهداری کنید و همچنین غذاهایی را که باید از یکدیگر جدا نگه دارید. بعضی از میوه ها گاز اتیلن می دهند که باعث می شود محصولات دیگر سریعتر رسیده و پوسیده شوند.


این نکات مربوط به ذخیره سازی به شما کمک می کند تا خرید میوه و سبزیجات را به مدت طولانی تری حفظ کنید تا ارزش پول خود را بدست آورید.

نکات عمومی ذخیره سازی - برخی از محصولات را می توان در یخچال در دمای 40 درجه فارنهایت یا پایین یا روی پیشخوان نگهداری کرد. تمام محصولاتی را که از قبل برش خورده یا پوست آن ها گرفته شده در یخچال قرار دهید.


میوه

سیب - سیب تولید کننده گاز اتیلن است بنابراین از محصولات دیگر دور نگه دارید. می توان آنها را حداکثر یک هفته در پیشخوان یا بیش از یک هفته در یخچال نگهداری کرد.


آووکادو - روی پیشخوان رسیده و سپس در یخچال نگهداری کنید.


موز - موزهای سبز را از یخچال خارج کرده و بگذارید تا روی پیشخوان یا آویز موز رسیده شوند.


توت - بلوبری ، توت سیاه ، توت فرنگی و تمشک ظریف هستند و نباید آنها را بشویید تا زمانی که آماده خوردن شوید. در یخچال و در ظروف خشک و سرپوشیده نگهداری کنید.


گیلاس و انگور - در یخچال ، بدون شستشو ، در ظروف پلاستیکی یا کیسه های پلاستیکی بسته بندی شده خود ذخیره کنید تا زمانی که آماده شستشو و خوردن باشید.


مرکبات - با نگهداری کلمنتین ها ، گریپ فروت ، لیمو ، لیموترش و پرتقال با نگهداری آنها در کشوی ترد یا در کیسه مش در یخچال ، ماندگاری آن را افزایش دهید.


خربزه - طالبی و گل عسل را حتی قبل از برش در یخچال ذخیره کنید. هندوانه را می توان در مکانی خشک و تاریک و دور از محصولات دیگر نگهداری کرد. خربزه بریده شده را در یخچال نگه دارید.


میوه سنگی - شلیل ، هلو و آلو را در کیسه کاغذی روی پیشخوان نگه دارید تا زمانی که رسیده شود و سپس به یخچال منتقل کنید و چند روز دیگر دوام می آورد.


گوجه فرنگی - همیشه در دمای اتاق نگهداری کنید زیرا یخچال باعث پوسیدگی سریع آن می شود. در کاسه ای دور از آفتاب یا گرما شل نگه دارید (مانند اجاق گاز.)


سبزیجات

کلم بروکلی و گل کلم - کلم بروکلی و گل کلم بهتر است در کشوهای جداگانه یخچال و به دور از محصولات دیگر نگهداری شوند.


کرفس - در یخچال نگهداری کنید.


ذرت - در یخچال داخل پوسته آنها نگهداری شود.


خیار - در دمای اتاق نگهداری شود. اگر بلافاصله پس از خارج شدن از یخچال استفاده شود ، می توانید 1 تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید.


بادمجان - در دمای اتاق نگهداری شود. اگر بلافاصله پس از خارج شدن از یخچال استفاده شود ، می توانید 1 تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید.


لوبیا سبز - در یخچال نگهداری کنید.


سبزیجات برگ سبز - سبزیجاتی مانند کاهو ، یقه ، خرد ، کلم پیچ و اسفناج باید در یخچال نگهداری شوند.


خانواده پیاز - سیر و پیاز را در فضای خنک ، تاریک و خشک نگهداری کنید اما به دلیل بوی شدید آنها از غذاهای دیگر جدا هستند.


قارچ - در یخچال شسته نشوید. رطوبت باعث لزج شدن آنها می شود.


فلفل - در دمای اتاق نگهداری شود. اگر بلافاصله پس از خارج شدن از یخچال استفاده شود ، می توانید 1 تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید.


سبزیجات ریشه دار - هویج ، چغندر و تربچه را در یخچال نگهداری کنید. سیب زمینی ، سیب زمینی شیرین و کدو حلوایی زمستانی را در یک مکان خنک ، تاریک و خشک مانند انبار یا انبار نگهداری کنید.

https://weddesiger.blogsazan.com/post/3Oj8/%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]