کاربردهای فن

سه شنبه 22 مهر 1399
11:23
اخبار جامع

علم اشتقاق لغات

مریام وبستر ، فرهنگ لغت آکسفورد و منابع دیگر "فن ebm" را نسخه کوتاه شده کلمه متعصب تعریف می کنند. خود Fanatic ، که در حدود سال 1550 به انگلیسی وارد شد ، به معنای "مشخص شده توسط اشتیاق بیش از حد و غالباً فداکاری غیر منتقدانه شدید” است. این از لاتین مدرن fanaticus می آید ، به معنی "الهام گرفته از جنون اما الهی". این کلمه در اصل مربوط به یک معبد یا مکان مقدس بود [لاتین fanum ، شاعرانه انگلیسی fane]. احساس مدرن "فوق العاده غیرت" از حدود سال 1647 شروع می شود. استفاده از متعصب به عنوان اسم از سال 1650 قدمت دارد. با این حال ، اصطلاح "فانتزی" برای علاقه شدید به چیزی (کاربردی که توسط سال 1545 تصدیق شده است [1]) ، اگرچه از ریشه شناسی متفاوتی برخوردار است ، اما به طور تصادفی اصطلاح کمتری دارد اما تا حدودی مشابه است مفهوم "متعصب". استفاده از "فانتزی" به معنای علاقه مندان به ورزش مشتاق ، در اواسط قرن نوزدهم به عنوان آمریکایی گرایی ظهور کرد. [2] دیکشنری بیس بال دیکسون با استناد به آثار ویلیام هنری نوگنت ادعا می کند که این اثر از فانتزی گرفته شده است ، اصطلاحی که طرفداران یک سرگرمی یا یک ورزش خاص را از اوایل قرن 18 تا 19 به ویژه برای طرفداران بوکس بیان می کردند. [3] طبق این نظریه ، در اصل فقط به طرفداران هوادار همسان می شد. [تأیید ناموفق] The Great American Baseball Scrapbook این اصطلاح را به کریس فون در آه ، صاحب جوراب ساق بلند سنت لوئیس براون در سال 1882 نسبت می دهد. بلیط 25 سنت ، امیدوارم که بسیاری از مشتریان آبجو او را خریداری کنند. قیمت پایین بلیط به او کمک کرد تا آمار حضور و غیاب را به دست آورد. وی متعصبان پر از جایگاه خود را "هوادار" خواند. [4]


حامی مترادف "هوادار" است که قبل از اصطلاح اخیر است و هنوز هم معمولاً در انگلیسی انگلیسی به ویژه برای نشان دادن هواداران تیم های ورزشی استفاده می شود. با این حال ، اصطلاح "فن" در سراسر جهان انگلیسی زبان ، از جمله انگلستان محبوب شده است. اصطلاح حامی در مفهوم سیاسی در ایالات متحده ، برای طرفدار یک سیاستمدار ، یک حزب سیاسی و یک موضوع بحث برانگیز نیز به کار می رود.


مشخصات

هواداران معمولاً به اندازه کافی علاقه مند هستند که برخی تغییرات در سبک زندگی آنها برای سازگاری با ارادت به شی foc کانونی ایجاد می شود. هواداران تمایل به درگیری خارجی دارند - آنها انگیزه دارند که از طریق رفتارهای خاص (حضور در کنوانسیون ها ، ارسال آنلاین ، نمایش بنرهای تیم در خارج از خانه های خود و غیره) درگیری خود را با منطقه مورد علاقه نشان دهند. طرفداران غالباً "مایل به بدست آوردن" اشیا material مادی مربوط به منطقه مورد علاقه هستند ، مانند ضربه بیس بال توسط اسلگ معروف یا انتخاب گیتار دست دوم از قهرمان موسیقی خود. همچنین ، برخی از طرفداران تمایل به تعامل اجتماعی با طرفداران دیگر دارند. این ممکن است دوباره به اشکال مختلف انجام شود ، از مکالمه گاه به گاه ، پست الکترونیکی ، اتاق گفتگو و لیست نامه های پستی الکترونیکی گرفته تا جلسات حضوری منظم مانند جلسات کانون هواداران و کنوانسیون های سازمان یافته.


گروه های مختلفی از طرفداران وجود دارد که می توان آنها هواکش ebm را با توجه به میزان شدت درگیری یا علاقه آنها به سرگرمی تفکیک کرد (سطح تعصب) [5] به نظر می رسد یک موضوع مورد علاقه تا سطح عادی بالا رود پیچیده بودن آن دیکته شده است. پیچیدگی باعث می شود که هواداران برای مدت زمان طولانی تری درگیر شوند زیرا مدت زمان لازم برای کار کردن موضوع مورد علاقه است. این امر همچنین به دلیل تلاش ذهنی سرمایه گذاری شده در موضوع ، به احساس تعلق بیشتر کمک می کند.


https://salamsarma.ir/product-category/%d9%81%d9%86/%d9%81%d9%86-ebm-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86/


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]