چک ولو را نام ببرید

شنبه 5 مهر 1399
11:55
اخبار جامع

علائم خرابی شیر و چگونگی جلوگیری از آن

سوپاپ خراب می تواند به هر رگ یا سیستم آسیب فاجعه باری برساند. با این حال ، تشخیص اولین علائم و جلوگیری از خرابی دریچه می تواند به جلوگیری از این نوع موقعیت ها کمک کند.


برای کمک به شما در درک علائم خرابی دریچه و کارهایی که می توانید برای جلوگیری از آن انجام دهید ، راهنمای زیر را بخوانید.


چرا شیرها از کار می افتند

ValveValves Failing Valve دستگاه های ظریفی هستند که برای اطمینان از ایمنی و عملکرد مناسب طراحی شده اند. با این اوصاف ، خرابی شیر کاملاً رایج است.


طبق Flow Control ، بسیاری از عوامل باعث خرابی شیرها می شوند ، از جمله:


الاستومرهای فرسوده و مهر و موم صندلی

بقایای موجود در خط لوله

کار در شرایط بیش از حد دمای بالا

نصب ، نگهداری و مونتاژ شیر نامناسب

علائم شیر کنترل خرابی

سوپاپ های خراب در اولین اشاره به مشکلات ، چک ولو علائم هشدار دهنده منتشر می کنند. به عنوان مثال ، سوپاپ های خراب شروع به لرزش می کنند و حتی با شروع مشکلات برخی از قطعات داخلی را نیز از دست می دهند. علائم دیگر خرابی سوپاپ چک عبارتند از: جریان معکوس و فرسودگی بیش از حد اجزا و آسیب دیدن آنها.


سوپاپ های چک نیز با شروع خراب شدن ، قیمت چک ولو منتشر می کنند. از این وضعیت به عنوان "چکش آب" یاد می شود و ناشی از اصابت دیسک به صندلی شیر است. چکش آب می تواند منجر به پارگی خطوط لوله و آسیب شدید شود. برای کاهش این مسئله ، نصب سوپاپ چک کننده سریعتر برای جلوگیری از افزایش فشار توصیه می شود.


شیرآلات همچنین با شروع خراب شدن شروع به چسبیدن و نشت می کنند. چسبیدن وقتی اتفاق می افتد که شیر در موقعیت خاصی گیر کرده باشد و این اتفاق می افتد که بقایای سلام سرما داخل دیسک و سوراخ بدن قرار بگیرد. نشت از یک صندلی یا دیسک آسیب دیده یا آلودگی های موجود در خط لوله ناشی می شود.


https://salamsarma.ir/product-category/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%a8/%da%86%da%a9-%d9%88%d9%84%d9%88/


[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]